en bra helg<3

haha tjoo:P

Ja i lördags så va dt ju så att lina tävlade på morgonen och då va emma och åsa där och kollade molle var jätte fin och dt var ju hans första msv:c och han var så fin men dom fick bara 59% men inte sist iaf och sen åkte vi hem till stallet sen så red jag ut med emma o lina en mysigt ridtur bara dt att maxen blev liite trött och sur i slutet:P men chicco var pigg och glad och lite små galen skulle ju klippt henne men då var ju oljan slut-.- men mamma klippte henne i dag och hon var jätte snäll och dt tog bara 35min att helklippa henne gud vilken snäll ponny! och sen så red jag ut med henne och just dt lina var och tävlade molle i dag och dom fick en kval runda till msv:b 62% men sen i lördags kväll åkte mamma och jag till Emma och åsa och käkade mat och gud vilken mysig kväll men bara mysigt sälskap<33 sen så åkte mamma och jag hem vid typ 12 och när vi kom hem blev dt sova;P men iaf så älskar jag min ponny som är rosa med gul man:P ne men jag tvättade manen och luggen på henne så hon är sjukt fin nu!<333

men jag kan inte fatta att ena ponny kar placering på L:A hon som ingen trode på mer än jag och tord hehe;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0