Finns inga ord för dig älskling!!

nu är man hemma från stallet och dt blev att hoppa lite högre som jag skrev:) hon var jätte fin hoppade först fram på ett 50cm räcke och sen så hoppade jag lilla räcket och sen en oxer på 120 och gud vilket språng så jag höjde upp oxern på 130 och bredade den och sen hoppade jag bara oxern och gud vilket språng !! fina bakben och bra rygg:D sen så tränade jag lite på trekombitnationen slutade med att jag hoppade 130 och gud vilka snbba framben hon har:D en sån jävla kännsla jag fick i dag:) sen så höjde jag upp räcket till 130 och hoppade linjen med henne på hela lingen va 130 och gud:)) gud va fin hon var och en så bra galop vi fick till och bra tryk i hela kroppen:D väl tränad ponny med andra ord muskler på hela kroppen och ingen underhals kan hon blir bätre nej tror inte dt:D och maxen fick röttljusbehandling i dag och han tyckte dt var mysigt:) sen så fick maxen gå hem till sig och sova med doddi:D taggar tills i morgon då!! klart man klarar dt lr?? Att ha häst är ju dt bästa som finns kommer ihåg när jag var liten och hatade att ha egen ponny men ändå drygade jag mig varje dag för att jag hade en men nu har jag kommit på att dt är fan dt jag brinner för! änu en underbar dag med andra ord!<33

 två fina hästar<3333 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0