Fredag!! :D

tjoo!<33

idag har dt varit en seg dag i skolan men på bilogin så dog jag nästan av skratt:P hahaha så ägda;P men jaja sen blev dt plugg och sedan vidare till stallet och där blev dt ut till hagen och tränsa en söt ponny också red jag ut men lina ;P Chicco var ju som varligt helt galen och pigg:P älskart trode fan jag skulle ramla av då hon helt plösligt hoppade åt sida utan att jag va med hehe men jag klarade mig dt roligaste va att hon skrittade:P men jaja molle som lina red var pigg och busig:)) sen så var ju therese och kollade på maximus igen söta bebis så synd om dig älskade häst!! blir att rida honom imorgon för fösta gånen blir en sväg i skogen med mamma ska bli kul och spänande att rida en störe häst:D han är ju bara så snäll:) ska kolla om jag kan hitta filmen på när han lös hoppar 120 men då var han ju seare än vad han är nu så han kommer helt klart bli bätre;D gillar honom han är fan högre än mig känner mig så liten när jag ska borsta honom:P men än så gullig häst stor och snäll!!<33

men iaf ska jag leta efter filmen nu;P

 sämsta bilden på fina maxi idag<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0