Fredag!!

tjooo<33

gött nu är dt fredag igen!<33 en dag som jag oftas älskar!<3 idag har dt först varait skola började 8-.- va på extra hjälp inte kul men måste göras sen kom alla 8.30 och då började vi med att kolla på film:D skojig film:) sen efter skolan så blev dt att hänga på jenni ner till hennes stall sen så åkte jag till mitt stall där dt blev ett markabetspass och dt tycke chicco var jobbit men hon var arbets sugen idag så vi fick en riktigt fin kort galop men lungna steg så mysigt!<33 och mycket sidledserörelser med som gick supper bra!<3 i morgon vilar hon och max får en lång sväng i skogen:D nu sitter jag och väntar på jenni som sover här i natt (Y) gillas!<3 blir la att kolla på en film med godis och så:) alltid lika kul!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0