Hej<33

HeJ<33
idag har man varit i skolan och fy vilken hhk vi hade lr vad säger ni 9a;) jaja kul med skratt:)) och sen blev ju slöjden inställt så jävla gött!! så pappis åkte med mig till körskolan och där gjorde jag slut testet och fick alla rätt lixom 70 fråger och alla rätt!! är så glad och så skriver man upp imorgon ilkp!<33 och nu sitter jag och lyssnar på värdens finaste låt - http://www.youtube.com/watch?v=P8MxapXJKdo sen blire att plugga matte och sedan vidare till stallet och rida min underbara ponny max får vila så rider jag honom i morgon själv för fösta gången blir en sväng i skogen medans syrran är på dressyr träning får se om dt blir att hoppa chicco i dag lr om dt blir i morgon:)) ha dt så bra mina fina läsare<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0