Jag får glädjetårar av dig Karpaccio!!

Heej!!:D<3

nu hemma från träning och kan bara säga att Karpaccio är helt underbar!!!!!

jo pappa och jag åkte från stallet 20 över 6 och chicco var ren och fin och när vi kom fram märkte jag att vi skulle va inomhus:D vilket fick mig jätte glad!! sen så red vi markabete och vilken galen ponny jag har:P i traven var hon helt lung och vilade på stegen och huvudet i bra form och bra backtramp men sen i galopen var huvudet rakt upp och studdsade fram och jag blev lite sur på henne men inte skulle hon lungna ner sig men hon flyttade sig jätte fin för skängeln ändå;P sen började vi hoppa och hon var sååå fin!! kobinationen gick supper kort och bra träning för henne med studds inan men gud vika språng riktigt runda och fina!<33 sen hoppade vi bana och hon var så grymt duktig! vi hoppade 120 och hon var så grymt lätt att rida halva banan sen blev hon lite trött så det blev långa och låga språng så två ner rivingar i kombinationen men när jag hoppade om var hon så där supper bra igen gud va jag älskar henne!!<33 sen var hon så trött som jag travade av henne och sen gick jag lite med henne och sen åkte vi hem och tord va så nöjd med både henne och mig;D så stolt över henne och tord som alltid har bra tips så att dt blir bätre!<33 filkamran va ju så klart full men skit samma jag har dt i minnet!!<3 bästa dagen på läge mkt skratt och kärlek !!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0