men gud!!!

ja vad ska man säga om dagen:'( den har vart både helt jävla läskig och något som kommer sitta i bakhuvudet hela livet men ändå hoppar jag upp på min ponny i hagen och rider rund utan träns och sadel och hoppar typ 80 -1meter och jag kan sägra att jag tänker på dig lisa och ögonen nästan riner nu när man fattar vad som hände men gud vet inte om jag pallar att tänka på det som hände men tur att ambulansen kom och att baxton älskingen är hemma till sig och så hoppas jag att allt går bra med dig gumman!!!

den delen som va bra med dagen var att syrran var och tävlade med doddi i boxholm och dom fick sin första La placering!! dom kom tvåa!! och i L:b1 kom hon 4.a och doddi har ju varit skaddad och vilat och så va han så duktig söta doddi :) synd att jag inte kan rida dig i dressyr dt skulle ju va´kul men den ponnyn är ju omöjlig inligt mig hehe dt är bara syrran som kan få honom att gå så fint!!! ne men gud vilken dag för vi skulle ju bara åka till rappestad en snabbis och kolla på lisa och baxton och hämmta mina plaketer och så händer dt och lina fick byta starttid och allt blev bara konstigt men nu ska man duscha och sova och jag hoppas du har dt bra på sjukhuset lisa !!<333333

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0