Plugg"/

tjjoo<33

sitter vid darton och pluggar matte med en lite mobil brevid som vill något hela tiden:D men dt åg assa bra att plugga:)) men i dag blev dt så att jag red båda hästarna<33 Först blev dt en mys stund i skogen med Chicco vilket hon tyckete om;) sen så fixade jag lite i stallet och sedan gick jag upp till min söta stor häst:) han kom till grinden och ville komma in. så han fick hänga med in och sen så på med alla grejer vilket gick jätte bra i dag och han var så posetiv och glad:) dt är roligt och sen så kom vi ut och jag fick ta mig upp utan att han sprang runt;D och sen kom vi ut till skogen och max var så pigg och busig så han fick galopera och gud va kul dt va:) sen red jag lite på stora fältet men dt var ju inte lika kul hehe han har inte fattat dt där med att gå på volt än men dt kommer:P sen så skrittade vi vägen hem och dt gick jätte bra han var la lite rädd för saker men han gick förbi utan att hoppa åt sidorna och stana söta bebis så duktig<33

Älskar er sötnosar!!<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0