Redan klar med biologi uppgiften:))

hejj<33

då är man hemma från en seg dag i skolan men matten känndes fan bra så dt gick nog dårligt heh..:P men har redan skrivit om social fobi :) så nu är dt klart och på fredag har vi biologi ''prov'' inte kul-.- men sitter här och chillar med fin musik ska la snart kolla på tv och sedan när mamma kommer hem drar jag mig till stallet och rider Chicco för i dag vilar max så rider jag honom i morgon:) han börjar bli riktigt pigg nu villket gillas<33 Chicco är som varligt assa pigg så här på hösten;) söta gris ponny:P taggar tävling på söndag då:) ska bli jätte kul och så tror jag dt är sista utomhus tävling vilket inte gillas men jag har ju börjat träna ine nu så dt kanse fixar sig ändå:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0