sitter här

tjoo<33

ja dagen började som igår red först max och han var ju så busig och så på fältet var dt ju så trågit tyckte han och började bråka lite men sen när doddi galoperade så ville han med göra dt:) så han brallade lite och blev glad igen:P haha så söt bebis som var lite trött när han kom hem till stallet igen:) sen red jag en helt pigg pigg ponny som skulle gå i full rulle redan från början till slut hehe galen och underbar ponny!<33 haha gud va jag skryter om min ponny emn dt är så att hon är min söta älskling<33 ne men vad häner i veckan jo på tisdag blire att rida max igen och sen får vi se om jag rider honom på torsdag med;) och chicco får ju sin varliga vecka inan tävling:P hoppar några högre hinder i morgon lr på tisdag:) och sen får hon stå och vila dagen inan tävling och dagen inan dt blire markabete och dom andra dagarna blire skogen:) Har matte prov på onsdag känns bra kan dt jag tror kommer på provet men skit samma dt kan inte gå så dårligt snälla jag är la smart..hehe"/ men ska plugga lite inan med:) ne nu ska jag ta och dricka fanta ;)
 ni får ha dt så bra<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0