skolan snart:/

tjoo<33

Jag mår fint men ska snart till skolan och ha trågit med en massa trågiga och jobbiga lekonser:/ men jaja kul och träffa fina människor;D ne men gud va jag vill åka till stallet stakars ponny ska va ute i dehär vädret:( ne men jag älskar att blogga:P dt är ju assa kul !<33 men ska dra snart fasst jag är helt klar ska bara chilla i 5min nu:P måste gratta mantorp laget som hoppade i går kollade på online resultaten så bra att man har en mobil som inte segar! kollade typ hela dagen:P vet inte vrf men jaja dt är ju lite trist på dressyr tävlingar så jag satt och kollade på hoppresultat istället hehe älskar equipe!!!

du är min underbara ponny och du är värd allt i livet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0