snart drar man sig till skolan"/

tjoo<33

nu sitter man här och lyssnar på musik:) men snart måste man dra sig till skolan börjar 20 över 8 i dag-.- börjar med jävla engelska-.- hatart!!! men dt är bara att gilla lägget:P men sen har vi biologi vilket kan bli roligare:) och sen blire matte prov -.- vrf ska man ha prov dt är ju bara så trågit och så blir man ju så arg på sig själv när man får hjärnsläpp"/ åker om 20min-.- vill ju sitta här hemma och chilla:P dt är en sådan dag då jag inte pallar gågot känner jag men dt är ju bara att gilla lägget och åka till skolan och dö... hehe fy va jag klagar-.- tror dt är bara för att jag är så jävla efter i matten och känner att jag inte kan få högre betyg än G -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0