söndag:(

tjoo<33

idag har man varit i stallet och stor städat:P och sen så red mamma doddi jag molle och lina max en långtur iaf inligt max var dt en långtur hehe:P vilken busig krabat:) pigga och glada hästar. molle som alltid ska vara så perfekt kunde bara göra rätt och inte gick han över tygen och inte ökade han i galopen bara samlad galop hehe han älskar ju dressyr den där killen:P för i hoppning så trycker han in svansen i rumpan och i dressyr får han hög svansföring så dt är ju ett tydlig täken på att han älskar dressyr:D men han är ju så sjuk duktig bebisen:) han ska ju starta msv nu med syrran hoppas på dt bästa!!<3 och chicco och jag ska bara gå nolla i brokind och om vi inte gör dt då så ska vi göra dt i eken hehe men hoppas iaf hon går nolla inan mjölby. men dt ska vi lyckas mrd för i morgon börjar vi träna för tord igen:D ska bli så kul och så är dt en ny grupp med så sjuk kul hoppas jag att dt blir<3333

någon som har startat derby ? jag vet inte helt vad dt går ut på men tror dt är typ att först hoppar man en bana som inehåller typ terränghinder och varliga hinder och sen om dt är flera felfria så hoppar man omhoppning är dt så? hehe....<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0