stallet^^)

tjoo<33

dagen har varit lite seg..:P men nu är dt kväll och jag ska snart ta och duscha och sen blire att plugga biologi har ju prov imorgon:P jo men red ju båda hästarna i dag och dom var jätte duktiga<33 först så red jag min sjukt älskade ponny Chicco blev en längre stund i skogen i dag då hon var så sjukt pigg så hon behövde springa av sig lite:P sen så fixade jag hennes box sedan gick jag upp till maxen:) red en stund i skogen och han var riktigt pigg i dag och glad men gud va stor han är :P men dt gillas!<3 sen blev dt att åka hem och äta och nu som sakt ska jag duscha och lägga mig i sängen och läsa i biologi boken:)) så att man klarar provet i morgon:D som sakt i morgon blire markabete för chicco och max ska vila:) men på lördag blire lång sväg för bebis<33 och på söndag är dt ju tävling med Chicco vilket man är grymt taggad till<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0