torsdag<33

tjoo<33

Dagen började med att åka till skolan och först ha matte i 90min:/ men slutade skolan med digetal mediga och vi fick gå efter 20 min:D så jag åkte hem och gjorde kladdkaka som blev assa god:D sen blev dt stallet fixade första lite i stallet sen blev dt dressyr på chicco vilket var trågit i början tyckte hon men sen blev hon så jävla fin i båda varven och båda sidorna och galopen gick sådär men mkt bätre än varnligt men sen fick hon små skudda och hon studdsade fram till hindrena och hoppade assa högt över hahaha hon är "lite" pigg. men sen blev dt att fixa stallet och sen hem och kolla på robinson:) och äta lite mat och nu kollar jag på palamentet:D hehehe...

älskar dig bebis<3333 fan va jag saknar min kl tröja fattar inte hur den bara försvän fan!!! blir så jävla sur dt va ju min tur tröja jaja jag vet att jag vann när jag inte hade den jag gick fan nolla på L:A med den nåsot många drömmer om hehehe fasst jag har lyckas och en dag kommer vi nolla msv dt vet jag!!!<333 men saknar min tröja den var så jävla mysig!!!:@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0