träning:D

tjoo<33

då är man hemma och ska snart duscha och äta någont men känner min så jävla sjuk tror jag stanar hemma i morgon och vila upp mig:/ men iaf i dag tränade jag för tord dt va la inte den roligatse gruppen dt var två äldre och en som är typ 20 lr något men jaja chicco var jätte duktig!<3 vi hoppade studs och hon var jätte duktig!! och sen var dt ju så tungt underlag så vi hoppade 110 på banan sen och hon var jätte duktig känns som vi nollar i brokind på L:An och jag hoppas dt för om jag gör dt så åt jag ju klar med kvalen! och dt skulle ju vara supper skoj!:D men jaja jag älskar min söta ponny!! alla ni som sa att hon var så dålig jag tror ni hade fel om min ponny och så är hon inte ful!! hon är fan väldens sötaste ponny!!<333

Film:


Kommentarer
Postat av: Emma

Duktig du är hanna! :)<3



/ Emma stafstöm

2011-09-11 @ 21:46:55
URL: http://emmastafstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0