Dag 02 – Min första kärlek och Dag 03 – Mitt liv

missade dagen igår:s
-
Dag 02- min första kärlek
-
min första kärlek... jo men den 19/11-2009 såg jag den skönheten o jag säger bara h*n hade såna där ögon som man bara såg sin framtid i. en vacker fin framtid ihop med h*n. dt va kke nt den vackraste skapelsen på jorden med h*n hade något som fick tiden att stanna i några sekunder dt va bara h*n o jag kvar i rummet dt va allt som fanns där dt va h*n o jag. dt av en underbar kemi mellan oss. dt va något som fick oss att gå t varandra. haha självklart är dt karpaccio jag menar xD men seriös vart typ kär i den fula skapelsen drf står hon i stallet här hemma nu:P
-
Dag 03- Mitt liv
-
Mitt liv mhm vad ska man skriva jo men den mesta tiden av mitt liv går till stallet o skolan resten går till att va med vänner o om dom ba nt har tid med mig så sitter jag hemma vid darton o typ gör inget mer än kollar fb och bloggen:P hehe dt va ju mkt att skriva men aa men har la hänt en hel del i livet som man ångrar o älskar alla beslut man har tagit har nt varit dom bästa men dt har alltid lös sig på något sättxD
-
-
-
du är så mkt mer än en häst för mig älskling!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0