sry

tjo:P
har typ varit lite off här på bloggen:s ne men chicco mår mkt bättre nu så dt blir två dagars tävling i helgen då:P har längtat så jävla mkt:D hoppas så jävla mkt på en nolla på l:a men blir nöjd om vi bara kommer runt med en bra galop o bra språng tanken på hur hon har varit i början av veckan o slutet på förra :s men aa igår va jag i lkpg me oliver o vi typ gjorde typ inget sen ba chillade vi hos honom o gjorde exakt inget ba typ va tysta o smsade hehe  normalt not:P aja idag så färgade jag först syrrans hår o sen gasade vi t stallet o fixade lite snabbt allt o sen drog vi hem o fixade syrrans naglar sen åkte mamma med mig t höron o hämntade mina hörapparater o jag ba ee ofta dt är atänder på dom hon ba dt går at klippa av dom jag ba ee kan du göra dt nu?? hon ba okej sen åkte mamma me mig t rese där jag träffade oliver sen blev dt kebabeb :P o sen shoppa lite:P sen drog vi t mantorp o typ träffade lite människor på gårn o sen drog vi typ t station o sen fick typ päronen lite damp men serrii jag är nt 5 år:o typ vägrade att åka hem men då typ kommer mamma o hämntar mig så va bara att åka hem o tyop äta:P o i morron får jag se hur dt blir drar iaf upp t stallet typ vid 10 o rider min lilla bebis:D dt är iaf kul att ha lov o så:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0