måndag ny vecka nya problem

haha jaa grejer har jag iaf t mina ponnysar^^

 
aa men vi får snart nt plast^^ 
 
aa men iaf idag gick jag upp 20 över 8 o sen vid 10 va jag i stallet körde bilen där ni igenom stan o allt^^ o sen fick chicco galopa iskogen först o hon va pigg o glad men väligt lydig fast lite sprallig^^ sen tog ja me doddi på vägen tbaka haha jag är lat o orkar nt gå t hagen 4 gånger^^ sen fick chicco stå inne o mamma borstade av henne då hon blev lite svettig men dt är bra då har hon ju rört på sig:) sen ut me doddi o galopa o jag blev  förvånad för han brukar alltid tycka att dt är tråkigt att jag rider honom osv men idag va har över lycklig o jätte pigg o busig ^^ älskar mina små hästar<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0