sjukt härlig helg

hej ;*
 
i fredgas som sagt va jag me elin o först va vi på gusto o chillade med lite latte osv. sen blev dt upp t stallet o fixa allt sen drog vi hem t mig o åt o kollade på film :) sen gick vi hela vägen ner t station o sen blev dt bara att gå hem igen. i lördags så va jag ju på tävling med doddi o chicco doddi va jätte duktigt o tog hem segern med 2 sek o chicco va riktigt fin tyvärr ett missbetömning men dt gör inget älskar min ponny ändå ;* sen kom ju baxton hem igen som står för förjälning hemma. sen blev dt att hem o ducha o sen springa t tåget som jag nästan misade... hann ju iaf me. hihi ^^ sen så va jag ju me abbe o vi va ju ute me bilen o jag frös ihjäl ^^ men kul hade vi :) sen blev dt hem o sova o sen ba chill :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0