vilken helg :D

ja ni i fredags drog jag t nkpg med jasmina för att va hund vakt blev att chilla en helt del o sen träffade vi ju abbe ett tag oxå trevligt :) sen drog han o vi drog hem t jasminas mamma o sen drog vi t åby t hennes bror trevligt :) sen blev dt att ta bussen t nkpg o sen tåget hem :) på lördagmorgonen drog jag t stallet o broddade min häst o red henne på fältet o hon va jätte duktig :) sen blev dt mot nkpg igen o träffa jasmina blev mest chill inomhus:) sen drog jag o träffade abbe o vigge trevligt trevligt ni är söta ni :) blev att kolla på bilar o chilla hemme:) sen sova i min mysiga säng:) o idag har syrran o ja o jocke åkt run6t med fyrhjulingen med oulka efter fett kul:'D
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0