du är dt finaste som kan skapas på denna jord

tjo hej i låtdan:P
 
jo jag jobbar på för fullt på nätterna:P börjar typ 1.30 o slutar 5.00 o sover t 12 på dan o sen tar man dt bara lungt o sen drar man t de underbarsate som finns på jorden så klart min älskade ponny som min söta morsa fick sitta på en stund hehe en sur ponny som nt tyckte dt va kul^^ hehe men iaf hon va snäll men lite stressad min lilla sötnos som alltid är så lung när jag tar han om henne:) min lilla kärlek ! <3  kommer aldrig finnas någon som kan ta din plats i mitt hjärta gumman du är underbar<3 jaha jobba på en lördag jo men dt är ju nice:P neeej! men pengar säger nt den här bruden nej till:) bokade nyss bio t mig o vigge ååja vi ska se '' 
Snow white and the huntsman'' :p hoppas den är bra men dt tror ja:) sen blire antaligen att sova hos vigge filmen slutar ju typ 12 min ända lediga natt:D oohhja ja jag älskar att jobba på nätterna:p jaha sen blire la hem på söndag o dra t min ängel o pussa på henne lite;) o blir att rida en sväng oxå tror ja:D o så borde jag rida doddi oxå men han har ju tappat en sko så får se hur dt blir me dt:/ 
 
oojaa jag är sugen på att tävla men nästa tävling blir lag me doddi nej jag är nt såå taggad men hoppas på att min lr mammas ponny tänker tagga lite:p sen drar jag ner t vimerby på söndagen me min underbara sötnos o tar l.b o l.a:)
 
Åånej jag är nt trött jag är sjukt pigg för dt är jobba om några timmar:p oj fy va jag tjatar om jobbet men va dåro kke är stolt över att jobbaxP lr nej dt är ja nt:p 
 
tjalala
 
lalala gaaa lalala nu ska jag lyssna på music ;'D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0