finns ingen annan bara du!

jaha hej på er:P
 
idag har jag hämtat spån till min ponny lr t syrrans hästar för min ska ha ett annat spån^^ hon är ju en fin ponny ska ha fint spån:P så blir att hämta dt nästa lr nästnästa vecka:) blev nt mkt annat än att handla efter med morsan o syrran:) sen hem o äta o sen blev dt att färga syrrans hår hoppas hon blir nöjd<3 i dg som dt blir ska jag jobba o sen sova o sen blir dt att hoppa med min underbara lilla älskling ! finns verkligen ingen som chicco hon har hela mitt hjärta en dag utan henne skulle va en dag utan mitt hjärta precis jag skulle dö men så mkt betyder hon för mig<3 sen ska jag nog rida doddi oxå får se om han oxå ska hoppa lr om jag tar dt i morgon:) men han ska ju gå i dvi 2 laget så han måste träna lite nu:)<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0