Härligt sara!:D

jaha idag har jag ridit två härliga ponnysar som ska ut på hoppbanan i helgen:) blir att tävla doddi på lördag bara L.c och på söndag drar jag ner t vimmerby me min seriösa hoppgalna ponny!!

red först doddi idag tänkte hoppa lite små hinder men han kändes så fin så drog upp hindren på 110 o gud han kan ju hoppa ;) så dt känns jätte bra t lördag:) o hoppade ju chicco igår o tänkte vrf nt rida på den fina dressyr banan men dom nya dressyr staketen... ja ni vad ska man säga här bjuder vi på allt o fy dt va som om dt fanns hinder framför henne hela tiden galet hopp sugen va hon oo jag ba meeen du hoppade ju igår älsklig så tänkte hon kke behöver hoppa av sig lite in för helgen annars lär hon ju va helt fucking galen på banan:( så hoppade fram lite o sen drog ja allt upp hindrena på 130 lugnare häst knappas här drar man lika mkt ändå-.- efter va hon iaf trött så hoppas hon har tappat suget lite nu iafxP<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0