tjo hej i lådan

Tack mamma o pappa för att ni tog min tryghet ifrån mig.
 
tack för att ni fick mig att börja skära mig...
tack för att ni fick mig att sluta äta igen... 
 
jo men ni måste ju va jävlit stolta över er själva!!
 
tjo hej i lådan<3
 
ja ni tisdags tog jag tåget in t nkpg för att träffa victor blev en snabbis o äta sen hem t han o kolla på film o bara chilla:) sen typ kl 11 skulle vi sova men jag kunnde nt somna vet ifan vrf men sur blev ja-.- sen iaf halv 6 satte vi på tv.n:p o kollade på nyheterna såå funny:p sen drog vi en sväng ner t stan o chillade :) sen drog vi hem och kollade klart på en film sen drog jag mig hem :) jätte trevlig kväll, natt o dag borde göras om:)
när jag kom hem somnade jag typ o vaknade typ 8 o sen somnade jag om o vaknade typ 6 sen somnade jag om igen o vaknade typ 10 o då drog jag till stallet o red min fina ponny
 
you are my heart !!
 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0