tjohej

JO jag mår bra nu men as ont i musklerna i armen:'( jävla hor geting faaan va va jag hatar dom!! 
men aa sen jobbade jag i morse dt gick fort osv:) vaknade runt halv 8 men somnade om o vaknade typ 12:) då blev dt att laga mat o sen äta lite hääärlig lax:) oja jag är bäst i köket oo nej jag ska nt bli hemmafru jag bara älskar att laga mat fan:P grymt kul juu hittat min talang fan!:D Fan blev as sugen på redbull bara så där fan jag klarar nt ett liv utan onyttig mat hallå jag döör av sockerbrist^^ HJÄLP!!! nae men vad ska man hitta på i morron då syrran drar ju ut på krogen i nkpg jag får la dra en sväng t någon vän o chilla galetxp  jobbar i morron oxå fan dt suger ju sover ju så sjukt länge:( 
 
red min sötnos idag oxå hon gillar ju nt insekterna så hon va stressad:/ min sötis<3 oo den nya transporten kommer hem den 8 sjukt kul juu':D tjalala jag vill bada juu! får la göra dt i morron om dt är fint väder:) 
 
men ni får ju ha dt så bra för dt ska jag ha:D<3
 
puss, puss på er<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0