vinst igår:)

åkte me syrran t tävlingen igår snällt av dig syrran<3
 
första klassen va hon slö o konstig o jätte varm vart orolig att hon skulle va sjuk lr någon för hon kom helt rätt på en oxåer men rev ändå:s så 4 fel men avaktade o hon piggnade till o va jätte fin på l.bn lite låg över en del hinder men slåg nt i men hon va trött så fick verkligen hålla in henne o driva så att hon skulle komma upp på baken o i omhoppningen va hon jätte lydig o villig så dt gick ju super bra jag fick tiden 21.30 och tvåan fick 24.30 känns som jag får säga att jag spöade er lite^^ men nee alla va ju jätte duktiga men tror jag va den ändå som vågade mig på dom snäva svängarna:P så blev en vinst dena helg oxå duktigt ponny<3
 
lånade bilden från jenny Gomér jätte fin bild:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0