haj haj<3

jahapp då börjar man kl 13.00 o har egelska:P oo så tror jag vi har sjöld efter men jag venne smart jag ärxP hehe som smins nörd som jag är så spelar jag sims 3 nu^^ mohahaha bara för att jag har alla delarnaxP mohahaha jag är fan ett barn ''jag tänker nt växa upp''. men aja ska la leta upp mitt korsstyngn så jag kan göra klart dt på slöjden sen. känns ganska bra med 3 timmars rast ändå. kumla på lördag då:') vilka ska ditt? lr jag kan ju kollaxP men bara för dt ska jag kolla om startlistan har kommit ut men dt tror jag nt;'( aja doddi kke hänkar t rappestad på mitingen då blire två söta d-ponnysar att rida ohoj jag kommer ha ont i knät efter men skit samma dt har jag ändå;) vant mig vid dt kan man iaf säga:'D men aa juste ska träna i dag förts på gymet o sen med karpaccio hos tord får se om bebisen vill åka från sommarbetet. btw någon som känner en despetat snyggig;) mohahaha känner mig desperat nae då men?  aja ska äta något nu fixade ju en vaniljlatte förut jo men jag är beroebde:) Love this drink<3 oohoj i morron är dt tisdag o sen är dt onsdag sen är dt kanival på torsdag o sen avslutning:'D jo men livet flytter på som '' allt flytter''. men tagga sveriges sommar nu då regn o åter igen regn:'D men jag ber till min fina herre att låta solen synast till när jag ska till vimeby vill nt ha en sval dag men lite lagom vind o sol inget bränande bara lite sol så att man nt behöver frysa hela natten i tältet;'( dt kke är någon som har märkt att jag har byt bett på min prinsesa? jo men dt har jag till ett rakt peland utan gummi. hon har kommit i någon period då hon bara drar o biter sig fast så drf har jag byt bara för säkerheten få att hon nt drar rakt in i hindrena o inte drar rakt ut i skogen som damen kan tycka är kul;P hohoj jag är lite så där glad idag vet ifan vrf måste va att sommarlovet snart är här o jag kommer gå i någon slapp skolna i höst:'D likom bara plugga engelska hur jobbigt kan dt bli?;P men talalala nu ska jag slänga in lite bilder från dt är fina åretxP
-
btw startlistan har nt kommit ut-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0