Resultat "kumla"

ja då är man hemma igen efter en jätte härlig tävlingsdag. en regning resa dit men solen kom fram när vi kom fram:) men banan va hemsk blöt o stora vattenpölar men underlaget va riktigt fint ändå:) så va bara att hoppla ut i vattnet o gå banan dt va en lång bana med två komrationer och 13 hinder. men den hade bara två svåreheter. på framridningen va hon riktigt fin började hoppa inomhus o sen ut i vattnet hon va verkligen jätte fin<3 så in på banan o hon var verkligen fin i galopen. i omhoppningen tog jag dt lungt men hade bra tid men dom sa ingen plasering så mamma tyckte vi skulle lasta henne men dt tyckte nt jag för jag tyckte hon va riktigt fin. så fick jag höra att jag lede men dt va 10 st kvar men jag vann<3 min fina prinssesa fick äntligen sin första reg l.b vinnst:)
-
-
sen blev dt att äta o sen gå banan o rida fram o hon var verkligen underbar:)<3 så jag blev as nervös:( men in på banan o hon var jätte fin på 1.an o 2.an men sen satt jag kvar i vänster handen så hon rev med ena bakbenet o i komrationen kom hon för kort in så blev flakt t b hindret men sen va hon verkligen underbar fin <3 as nöjd med min lilla bebis polle älskar henne<3
-
laddade även upp från föra tävlingen o träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0