måndag igen:D

ny härlig vecka:)
 
ja ni i helgen har dt varit full rulle i fredags så red jag o jasmina ut med mina två fina ponnysar alltid lika kul. sen blev dt att chilla hos jasmina hjärtat! sen drog vi ute ihop med uba o köpte godis o cider o sen flummande vi runt överalt va en stund på gårn oxå^^ haha jävla efterlivna människa va är....-.-'
sen iaf drog vi hem t jasmina men den lilla ungen somnade ju så jag drog hem o somnade^^
 
på lörda morgonen ringer jasmina o ba du ska va på tåget om 20 min jag va wtf fuck missade presis tåget så va bara att vänta en h på nästa^^ sen i nkpg råkade jag åka åt fel håll^^ men aja sen hittade jag iaf ^^ sen bliv dt att chilla på stan o sen drog vi hem t jasminas gudmor fett chill. sen åkte vi in t mjölby där jag träffade sam o antonia trevligt så blev en sväng ner t byn;) sen drog jag o sam hem för jag va fett hungrig^^ sen när sam åkte somande jag.
 
när jag vaknade så städade jag mitt fina rum:P o sen blev dt upp t stallet o rida två söta o underbara ponnysar:d sen blev dt att träffa sam o sen drog vi en sväng t byn o sen täffade vi jasmina o simon. sen va dt bara chill sen drog jag hem t sam o åt :) sen drog jag hem o chillade:D
 
fin helg :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0