Letar du jobb?

lediga jobb
 
För dig som söker jobb klicka här : Jobb
 
Den är sidan är helt perfekt för dig som söker jobb, sommarjobb el deltidsjobb. Kommer själv använda den sidan för att söka jobb efter att jag har gått ut skolan, läser till åklagare. det är mitt dröm jobb, det har nt alltid varit det men efter att jag började ekonomi på gymnasiet har jag fastnat för den jusidiksaka delen och bästemde mig för att bli åklagare '' vill ju vara på den goda sidan''. ska ju plugga jusidik i stockholm så kommer att söka sommar jobb nu t sommaren så att jag kan spara in pengar tills jag ska plugga högskola. ska spara pengar för att kunna ha kvar min ponny som jag har haft i 3års tid. Och utan henne kommer stockholm bli ensamt. Men jag måste skriva ett VC asså ett typ brev om mig själv och vad jag har jobbat med innan osv. det är viktigt att man skriver det änkelt o kort men med mycket fakta om dig själv och vad du är utbildad till och det är jätte viktigt att du har stavat bra och skriver en bra text. Men tillbaka till sida... den är enkel att använda och du hittar det du söker så kolla in Jobb
 
så här ser sidan ut och här har jag sök efter jobb inom juridik.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0